Franz Kafka – Dönüşüm


Dönüşüm Orjinal KapakDönüşüm (Değişim)… Okudunuz mu bilmiyorum, ama okunması gereken bir öykü gerçekten. Çok sıkıldım ilk okumaya başlarken. İlerledim, ilerledim ve ilerledikçe daha çok merak uyandırdı bende bu kitap. Sıkıldım ama bu konu nereye varacak diyerek merak etmedimde değil. Tabi bunun içinde kitabın akıcı bir dille anlatılmasıda var.

Kitabın sonlarına doğru geldiğimde kitabın o kadar sıkmasının mükafatını aldım. Şaşırıyorum ve Kafka nasıl bir ruh hali içinde yazdı bu sonu aynı zamanda merak ediyorum. Okuken boğazımda birşeylerin düşümlendiğini farkettim. Ve Kafka’nın kitabın sonuna, kitabı yazarken dostlarına kitabın gelişimi hakkında yazdığı yazıları paylaşması çok hoş olmuş. Buradan şunu anlıyorum ki Kafka kitabı yazarken kendisi bile tahmin edememiş kitabın nasıl son bulacağını. Kitabı anlatmak istemiyorum onun için burada neden bahsetmek istediğimide açmamam gerekir. En acilinden okumadıysanız bu kitabı biran önce okumalısınız…

Serdar Kartal

Düşünceni Paylaşır mısın ?

